Het kan zijn dat u deze methode niet kan aanduiden. De dossierbeheerder van het kantoor zal de methoden inschakelen die het beste passen in functie van het document.


De ondertekenprocedure


  1. Open de mail die u van "[email protected]" ontvangt en lees de inhoud goed.

  2. Klik op de link om van start te gaan met het document.
    • Een link is beveiligd en telkens 1 keer bruikbaar.
    • Indien de foutmelding "De URL is verlopen." verschijnt: klik op de knop "Een nieuwe e-mail aanvragen".

  3. Lees het document aandachtig en scroll volledig tot het einde.

  4. Ga akkoord met de voorwaarden door een vinkje te plaatsen en druk op "Ondertekenen starten".
  5. Selecteer de ondertekenmethode "Eenmalige e-mail code" en druk op de knop "Volgende".
    (optioneel, indien keuze uit meerdere methoden)
  6. Typ de juridische verklaring exact zoals weergegeven en druk op de knop "Volgende".
    (optioneel, indien gevraagd)
  7. Geef uw volledig mailadres in ter controle en druk op de knop "Volgende".
  8. Geef de bevestigingscode in die u per mail ontvangt en druk op de knop "Volgende".
    • Indien u geen code ontvangt: druk op de knop "Genereer een nieuw eenmalig wachtwoord".
  9. De digitale handtekening wordt toegevoegd en u ontvangt een automatische bevestiging per mail.
  10. Er volgt een automatische bevestiging per mail wanneer alle partijen getekend hebben.