Het kan zijn dat u deze methode niet kan aanduiden. De dossierbeheerder van het kantoor zal de methoden inschakelen die het beste passen in functie van het document.
De ondertekenprocedure
- Open de mail die u van "[email protected]" ontvangt en lees de inhoud goed.
- Klik op de link om van start te gaan met het document.
- Een link is beveiligd en telkens 1 keer bruikbaar.
- Indien de foutmelding "De URL is verlopen." verschijnt: klik op de knop "Een nieuwe e-mail aanvragen".
- Lees het document aandachtig en scroll volledig tot het einde.
- Ga akkoord met de voorwaarden door een vinkje te plaatsen en druk op "Ondertekenen starten".
- Selecteer de ondertekenmethode "Manueel" en druk op de knop "Volgende".
(optioneel, indien keuze uit meerdere methoden) - Typ de juridische verklaring exact zoals weergegeven en druk op de knop "Volgende".
(optioneel, indien gevraagd) - Plaats een handtekening met de computermuis en druk op "Volgende".
- Als u een fout maakt, kan u opnieuw beginnen met de knop "Opnieuw".
- De digitale handtekening wordt toegevoegd en u ontvangt een automatische bevestiging per mail.
- Er volgt een automatische bevestiging per mail wanneer alle partijen getekend hebben.