Hulp bij problemen

Mijn klant ontvang de email niet, of de link is vervallen uit de email.
Je kan bij de actie knop van dat document klikken op ‘herinnering’ om zo de email opnieuw te versturen. In 99% van de gevallen wordt dit probleem veroorzaa...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 1:41 PM
Er is een probleem nadat al iemand getekend heeft?
Dan kan je beëindigen, het getekende document downloaden en dan opnieuw opladen voor de ontbrekende handtekeningen. Je kan ook de rest manueel laten tekenen...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:08 AM
Hoe kan ik mijn document/contacten nog aanpassen na het versturen?
Dit is niet mogelijk, controleer zeker alles vóór het versturen. Het gaat hier over heel belangrijke zaken, dus het moet echt wel allemaal correct zijn bij ...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:12 AM
Hoe kan ik het e-mailadres van iemand wijzigen nadat ik het verstuurd heb?
Dit gaat helaas niet. Je kan dit document herroepen wanneer nog niemand ondertekend heeft. Corrigeer het contact en bied het document dan opnieuw aan. Wann...
Ma, 20 Apr, 2020 at 9:16 AM
Mijn klant kan niet tekenen, wat moet ik doen?
Probeer de stappen opnieuw te doorlopen met jouw klant via de telefoon, misschien hebben ze iets over het hoofd gezien, zo kan je hen even ondersteunen bij ...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:12 AM
Het gedownloade document bevat toch geen handtekeningen?
Controleer dat zeker alle partijen ondertekend hebben, log eens uit de toepassing, en log opnieuw in. Normaal zal het nu wel correct zijn.
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:13 AM
Moet je op elke pagina een handtekening/paraaf laten zetten?
Dit is niet nodig, één handtekening op het document is voldoende voor het volledige document.
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:14 AM
Wat met koppels die maar 1 email adres hebben?
Technisch en juridisch moet elke persoon een apart e-mailadres hebben. Een snelle oplossing is een nieuw e-mailadres aanmaken voor die andere persoon.
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:14 AM
Mijn document is vervallen, maar nog niet iedereen heeft getekend?
 Je kan het termijn weer verlengen via de knop 'termijn verlengen' zodat iedereen het toch kan ondertekenen.  Dit is pas mogelijk NA het vervallen...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:15 AM
Ik weet mijn wachtwoord niet meer?
Gebruik de wachtwoord vergeten functie op het inlog scherm van https://oris.connective.eu/index.html
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:16 AM