Hulp bij problemen
Je kan bij de actie knop van dat document klikken op ‘herinnering’ om zo de email opnieuw te versturen. In 99% van de gevallen wordt dit probleem veroorzaa...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 1:41 PM
Dan kan je beëindigen, het getekende document downloaden en dan opnieuw opladen voor de ontbrekende handtekeningen. Je kan ook de rest manueel laten tekenen...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:08 AM
Dit is niet mogelijk, controleer zeker alles vóór het versturen. Het gaat hier over heel belangrijke zaken, dus het moet echt wel allemaal correct zijn bij ...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:12 AM
Dit gaat helaas niet. Je kan dit document herroepen wanneer nog niemand ondertekend heeft. Corrigeer het contact en bied het document dan opnieuw aan. Wann...
Ma, 20 Apr, 2020 at 9:16 AM
Probeer de stappen opnieuw te doorlopen met jouw klant via de telefoon, misschien hebben ze iets over het hoofd gezien, zo kan je hen even ondersteunen bij ...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:12 AM
Controleer dat zeker alle partijen ondertekend hebben, log eens uit de toepassing, en log opnieuw in. Normaal zal het nu wel correct zijn.
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:13 AM
Dit is niet nodig, één handtekening op het document is voldoende voor het volledige document.
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:14 AM
Technisch en juridisch moet elke persoon een apart e-mailadres hebben. Een snelle oplossing is een nieuw e-mailadres aanmaken voor die andere persoon.
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:14 AM
Je kan het termijn weer verlengen via de knop 'termijn verlengen' zodat iedereen het toch kan ondertekenen. Dit is pas mogelijk NA het vervallen...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:15 AM
Gebruik de wachtwoord vergeten functie op het inlog scherm van https://oris.connective.eu/index.html
Vr, 27 Mrt, 2020 at 11:16 AM