Je kan bij de actie knop van dat document klikken op ‘herinnering’ om zo de email opnieuw te versturen.

In 99% van de gevallen wordt dit probleem veroorzaakt door een gebruikersfout.
Volg onderstaande stappen voor een mogelijke oplossingen:

  • Deze actie kan niet via een Smartphone of Tablet gedaan worden.
    Ga dus na bij uw klant als ze dit wel op een laptop of desktop geprobeerd hebben.
  • Vraag aan je klant om alle oude emails te verwijderen en stuur dan een nieuwe herinnering.
    Ze kunnen bijvoorbeeld nog een oude email gebruiken waardoor de link inderdaad niet meer werkt.
  • Controleer zeker dat het email adres klopt.
    Denk daarbij bijvoorbeeld aan een punt achteraan, dit zorgt altijd voor problemen. bv: support@realsmart.be. < dit laatste puntje zorgt voor problemen.


Indien de klant voet bij stuk houdt dat het niet werkt, en u heeft bovenstaande stappen uitgevoerd.
Dan moet u ons alle onderstaande gegevens bezorgen per mail op support@realsmart.be :

  • Naam kantoor
  • naam klant
  • email klant
  • andere ingevoerde gegevens over de klant
  • aangegeven onderteken methodes.
  • document naam/referentie
  • andere ondertekenaars
  • een print-screen.
  • De email die de klant ontving en gebruikte bezorgen als bijlage in uw mail naar ons.
  • De URL die de klant gebruikte
  • een print-screen van de klant zijn foutmelding. 

Alle support aanvragen voor deze fout moeten bovenstaande gegevens bevatten voor een betere service.


Dit sturen wij dan op naar de support van het platform zelf, houdt er rekening mee dit even kan duren voor wij daar antwoord op krijgen. Hoe meer info u ons geeft, hoe rapper de support u zal kunnen verder helpen.
Indien informatie ontbreekt, zal er over en weer moeten gemaild worden waardoor kostbare tijd verloren gaat.